התחברות
הרשמה
מה הטווח זמן שאפשר(מומלץ)לשלוח לאנשים כמו מחנכת או פסיכולוגית הודעות?
ואם הפסיכולוגית שלי אמרה לי לדבר איתה כשאני מגיעה לתשובה לשאלה שנשאלה בזמן הפגישה שלנו היום ועליתי עכשיו על התשובה אז זה סבבה לרשום לה משהו עכשיו?
24 בינואר 2021, 21:30
הודעות
3 תשובות
חמש, משהו בסביבות הצהרים או בשמונה בערב
@
@ MEH
שואל השאלה:
אז עכשיו לא
אנונימית
עדיף שלא
@
@ MEH
באותו הנושא:
מה הטווח גילאים של אנשים פה?
אני ממש רוצה לדבר עם אנשים פה באתר כי נראלי שאפשר לפרוק הכל אבל ממש לא מרגישה נוח לשלוח הודעה סתם לאנשים שלא מכירה
איזה טלפון מאוד מומלץ לקנות בטווח מחיר של 800-1,500 ש"ח?
מה טווח שעות השינה שמומלצות לגיל 15?
איזה החלקה מומלצת לשיער? ומה טווח המחירים?
אנשים שהיו במחלקה של הפרעות אכילה, מה הטווח משקל יעד שלכם?
איזה כרטיס מסך מומלץ בטווח של עד 1800שקל לעריכה בפריימר ואפטר ?
מה הטווח גילאים של האנשים פה
אנשים שבחמש יחידות מתמטיקה, מה הטווח ציונים שלכם במבחנים ובאיזו כתה אתם?
בנים אתם יכולים לרשות מה הטווח גובה של אישה שאתם מעדיפים, ומה הגובה שלכם?
מה הטווח שאפשר לגבוה אחרי גיל 14?