4 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה שהם גם לא מתקשרים ולא מדברים איתי בכלל ובכללי אני ממש מפחדת שהם מסתובבים איתי רק כי לא נעים להם
זה לא ממש אומר משהו... אולי הם פשוט אוהבים לזרום ולצאת ספונטני
שאתה היוזם של הקבוצה! תהנה לך ותמשיך ליזום
אז תחפשי חברים וחברות אמיתיים