9 תשובות
חכי שיגמר הסגר ותקני מהחנות אפרודיטה
next איכותי ברמות וגם דיי זול ;)
ויקטוריה סיקרט
פיקס
דלתא
פיקס
דלתא
דלתא
דלתא
אישית אני קונה חזיות רק מארי (זה מותג הלבשה תחתונה של אמריקן איגל, איכותי בטירוף!) aerie
אבל מומלץ למדוד דבר כזה ולא להזמין
אבל מומלץ למדוד דבר כזה ולא להזמין
וואי וואי למה נכנסתי
שואל השאלה:
חחח^
חחח^
אנונימית
^^ אני מתהה
באותו הנושא: