התחברות
הרשמה
יש לי משימה לכתוב מה זה למידה מרחוק בשבילי יש למישהו רעיונות?
24 בינואר 2021, 17:50
למידה מרחוק
קורונה
כתיבה
תשובה אחת
למידה מרחוק זה למידה שהיא מהבית, שעושים אותה דרך הדיגיטל ובלי להיפגש עם החברים לכיתה
אפשר להסביר גם את הדעה שלך על למידה מרחוק וכדומה
ל
ליברל
באותו הנושא:
מי בעד שנעשה עצומה שבמקום למידה מרחוק יתנו לנו משימות כל יום
איך אצל כולם ביטלו את הלמידה מרחוק ואצלי עדיין נותנים משימות ורושמים שהשביתה לא חלה עלינו?
אתם באמת עושים את המשימות של הלמידה מרחוק?
ספרו את המשימות הכי הזויות מבחינת הכמות שנתנו לכם בלמידה מרחוק או בכלל
כמה זה נורא שמאז תחילת ההסגר לא עשיתי אף משימה שהביאו לנו בלמידה מרחוק?
מחר אנחנו מתחילים את המשימות למידה מרחוק המשך..
הגשתם את כל המשימות בלמידה מרחוק או יש כמה שלא?
הגיוני שאני שמחה שהמשימות למידה מרחוק הן עם ציון?
אתם בעד או נגד לבטל למידה מרחוק או להשאיר למידה מרחוק ??
כדאי לי לשלוח תשובות למשימות שנתנו בלמידה מרחוק לקבוצה של הכיתה?(ט)
האפליקציית zoom הזו שמבקשים מהתלמידים להוריד בשביל הלמידה מרחוק זה צאט רגיל(הודעות) או שזה וידיאו?