7 תשובות
דב פאק לא איזה חוסר טקט
אמא מטריד לול
אם זאת הייתה אמורה להיות בדיחה זה לא מצחיק.. אני הייתי מעיפה את חבר שלי אם הוא היה אומר דבר כזה. גם אמא שלי
אנונימית
לא
אבל בסדר פשוט תגידי לו שזה קצת חסר טאקט
אבל בסדר פשוט תגידי לו שזה קצת חסר טאקט
דפאק
ממש לא זה חוסר כבוד לאמא שלך
באותו הנושא: