8 תשובות
מכירה תהרגשה
אנונימית
שואל השאלה:
בת 17
אנונימית
מכירה תהרגשה... אבל דווקא בנים שאני מתחילה להיות בקטע לא רוצים:/
תקשיבי, אם את אוהבת ושלמה עם האופי שלך ואוהבים אותך עליו כנראה שיש לך אופי טוב, לכל בן שני תסבירי שאת לא מעוניינת בחבר בעדינות, אם את אוהבת את האופי שלך אל תשני אותו
חברה הכי טובה שלי בול כזאת וואו, גם הדיבור הרגיל שלה נשמע כמו פלירטוט אז זה תמיד דופק אותה
היא בדרכ מסמנת או מדברת או נגיד אם מדברים או עושים שחנש היא אומרת שלא בא לה חבר כרגע וכאלה
שואל השאלה:
אני לא יכולה להגיד לו ישר אחרי שאני פוגשת אותו...
''תקשיב אני פחות בקטע של חבר עכשיו!''
עד שמגיע הזמן הנכון להגיד להם את זה הם כבר מאוהבים וככה יוצא שאני שוברת להם ת'לב!
אנונימית
כן
אנונימי
שואל השאלה:
מה כן?
אנונימית