3 תשובות
אין הצדקות כאלה אל תנסי עכשיו להצדיק את עצמך ,פשוט אם כבר עלו עלייך אז תתוודי תגידי שלא תעשי שוב וזהו אין מה לעשות
למה הודת שהעתקת מלכתחילה?
אין הצדקה לזה לול
היית צריכה להכחיש
אנונימית
תקשיבי זה קרה לי
תגידי שזה חד פעמי ולא תכננת לרמות אבל בזמן המבחן כל כך נלחצת והיה לך בלאקאאוט, את מתחרטת ולא תעשי את זה שוב
תגידי שאת מבינה שזה לא בסדר ואת לא מצפה שיקבלו את מה שאת אומרת אבל זאת האמת שלך