9 תשובות
אנשים חסרי ביטחון.. שלא נדע
אנונימית
כי הם מרגישים יותר פתוחים כי הם יכול להיות שהם מפחדים שישפטו אותם או ירדו עליהם אם זה לא מאנונימי
כי זה אתר אנונימי
כי ככה
אנשים ככה מרגישים יותר בנוח
ככה אף אחד לא יפנה אליהם בפרטי או יכתוב להם בקיר על זה, כעיקרון לא יקשרו את השאלה אליהם
ככה אף אחד לא יפנה אליהם בפרטי או יכתוב להם בקיר על זה, כעיקרון לא יקשרו את השאלה אליהם
מאותה הסיבה שאת אנונימית.
כי למשל שמישהו רוצה לשאול שאלה מביכה או לפרוק אז הוא לא רוצה שידעו שזה הוא ושחברים שלו לא יראו את זה או משהו
אני בוכה ידפוקים זה ספאם
וגם האנונימית שענתה לה צחקה מה יש לכם
וגם האנונימית שענתה לה צחקה מה יש לכם
אנונימית
כח ככה הם מרגישים יותר בנוח
באותו הנושא: