אם משטרה עצרה לידי וליד חבר שלי - המשך בפירוט השאלה
הם עצרו קצת דיברו איתנו אמרו שאסור ספורט עם עוד אנשים יענו מותר רק ספורט יחידני ואז אמרו לנו ללכת הביתה
עכשיו הקטע זה שבהתחלה ניסינו להתחמק מהם והם קלטו את זה ואמרו לנו על זה שניסינו לברוח או משהו
הקיצר אחרי שהבאנו להם את התעודות זהות שלנו הם אמרו לנו ללכת הביתה עכשיו השאלה היא האם יש מצב שאני מקבל דוח בדואר או שאם הם היו מביאים לי דוח הם היו מודיעים לי שם ומביאים לי פיזית