10 תשובות
וואו אין כאב כזה
ואיי, כן זה כזה מביך פשוט. למזלי זה לא קורה לי הרבה, אבל כשזה כן קורה אז זאת הרגשה נוראית. אחרי זה פשוט את רוצה לזרוק את הפלאפון לים וזהו.
כל כך
אמאלה כמה עברתי את זה בחיים
כע וואו זה קרה לי
שואל השאלה:
אני בדרך כלל לא מגיבה בקבוצה אבל אתמול כתבתי משהו ולא ענו ואז מישהי כתבה אחרי סתם משהו ומלא תגובות. אמלה הרוע
אנונימית
אוך שונאת את זה
אתה מרגיש כל כך מושפל אחר כך
שואל השאלה:
נכון !!!! ^^
אנונימית
אנשים כאלה צריכים ללמוד להיות נורמלים

אמאלה כתבתי משהו שהצחיק אותי
בקבוצה של הסטודנטים ואף אחת לא הגיבה
אחר כך מישהי הגיבה לסטודנטית אחרת

אפשר היה לכתוב חח
כאילו די הרגשתי מפודחת ולא מצחיקה בשיט
שואל השאלה:
משתתפת בצערך :(
אנונימית
נע לא שמה על זה עבר המשכתי הלאה