7 תשובות
צאי מהמיטה.
אין בעד מה.
תספרי מ10 עד 1, וב1 תזרקי את השמיכה בלי לחשוב יותר מדי. הקור כבר יקים אותך
תשימי שירים זה יכול להפוך אותך ציותר ערנית
אנונימי
תתגלגלי מהמיטה
את חייבת, קפצי מהמיטה פשוט מהר
אין לך בחירה.. או ברירה.
זה מתכונת זה חשוב, את יכולה לשים שירים או לשתות תה או משקה חם כמו שוקו או קפה.
שיטה שאני משתמשת בה זה לספור עד 20 וב20 אני כבר מחוץ לחדר עושה את המשימות שלי בלי להסתכל לאחור. עוד שיטה שעוזרת לקום כשאין כוח היא להסתכל על השעון ולעשות איתו התערבות: "אם אתה זז, אני זזה". כשהשעון משנה את השעה שלו (בדקה כמובן) את ישר קמה ומתחילה לזוז. זה יוצר אדרנלין כזה בזמן שאת מחכה ואז כשאת קמה את פשוט עושה את מה שאת צריכה לעשות. עוד שיטה זה לשים מוזיקה שמחה/אנרגטית ואת מתחילה לזוז ולרקוד לפיה ואז לעשות את המשימות שלך בכיף. אלו כל השיטות שלי :)