12 תשובות
חצי שנה? חלש שלך
איבדתי אותך בנישק
אני הייתי חונקת אותו :(
תני לו כאפה
אנשים לא מבינים שזה ספאם אה
לפי כמות התגובות של הבחורות פה ולפי הכמות סימני שאלה שזרקת פה
אממ
חושב שזה דיי חמור לא?
א-
אוקיי אני אתן לך רעיון, סתם מציעה לא מניסיון או משהו כזה
תשימי לו רעל במים, תחטפי אותו בשק נקניקייה וזרקי אותו לביוב
תהרגי אותו בשמי ובשם כל עם הבנות
הוא ליטרלי בגד בך
זרקי עליו כפכף
שאלה קצת לא תקינה..אם את מרגישה כעס תכעסי אם לא אז לא וזה מצויין אתם לא ביחד שיצתרפת עם כולם לא יאבד הערך לנשיקה וזוגיות ותאמיני לי ככה לא תיהיה לו זוגיות אמיתית