5 תשובות
קודם שיבוא דייט כפרע
היה לי אחד לא זוכר אותו בכלל
לא יודע אף פעם לא יצאתי לדייט נראה לי
כאילו אולי לא לדייט רשמי אבל תמיד יש את המפגש הראשון הזה אחרי שמדברים ולא לא מרגיש לחץ
כן. פשוט כן.
אנונימי
כן, זה לגמרי פחד/לחץ שאפשר להבין.
אני לא רגילה לצאת לדייטים אבל לא מזמן נפגשתי עם מישהו לדייט ראשון באמת בלי היכרות מוקדמת, רק דרך תמונות וצ'אט.
הייתי ממש בלחץ אבל שמתי לי מוזיקה כיפית ושרתי כל הדרך, נשמתי עמוק, ובאתי באנרגיה הכי טובה כי ידעתי שאם אתן ללחץ להשתלט אני סתם אקשה על עצמי להראות מי אני באמת, וזו לא הייתה המטרה