5 תשובות
גם אני בולל
אנונימית
אל תישן.
גם אצלי זה ככה
תראה סדרה או משהו עד שתירדם
תראה סדרה או משהו עד שתירדם
כולנו באותו תסביך
גם לי יד הרגשה מוזרה... באלי להרוג מישהו