5 תשובות
גם אני בולל
אנונימית
אל תישן.
גם אצלי זה ככה
תראה סדרה או משהו עד שתירדם
כולנו באותו תסביך
גם לי יד הרגשה מוזרה... באלי להרוג מישהו