6 תשובות
אוטומטית שם על אנונימי
*עריכה, כי אולי לא הבנתי נכון למה התכוונת-
אם אתה שואל שאלה כאנונימי ואז בא להגיב משהו, זה שם אותך אוטומטית על אנונימי.
אם אתה עונה על שאלה לא שלך, צריך כל פעם מחדש לשים על אנונימי
*עריכה, כי אולי לא הבנתי נכון למה התכוונת-
אם אתה שואל שאלה כאנונימי ואז בא להגיב משהו, זה שם אותך אוטומטית על אנונימי.
אם אתה עונה על שאלה לא שלך, צריך כל פעם מחדש לשים על אנונימי
מהחשבון הרגיל.. (בתשובות לשאלה לא שלך)
אם זה בשאלה שאתה שאלת אז אוטומטי על אנונימי (אם השאלה אנונימית)
אם זה בשאלה שאתה שאלת אז אוטומטי על אנונימי (אם השאלה אנונימית)
חשבון רגיל
אבל אם זה שאלה אנונימית זה יעשה לך אוטומטי אנונימי
אבל אם זה שאלה אנונימית זה יעשה לך אוטומטי אנונימי
אוטומטית אם זאת השאלה שלך
שואל השאלה:
לא שאלה
תשובה
לא שאלה
תשובה
אנונימית
אז לא