45 תשובות
בובי
חמוד
אהובי







נאצי מסריח
אנונימי
לא קוראות תופסות לי את היד ולוקחות אותי לאנשהו זה אחד הדברים
אבא
אנונימי
אם תקראי לו אחי הוא בטוח ירצה אותך
העלבה+חח חח זה פשוט נחמד כזה
אנונימי
סתם עכשיו fr
כל דבר + שלי
חח וחשבתי שהתכוונת לקוראת כאילו לקרוא סיפור
אנונימית
^^נייר טואלט שלי גם?



סליחה הרגשתי צורך.
אכן
-השם שלי- + י'
אתה כמו אח בשבילי
אדוני/מאסטר
אנונימי
"חמוד" זה הדבר שהכי מעלה לי אם בת אומרת ליי
כמו שקוראים לי...?



או כינוי לא יודע(?)
זה שהיא קוראת בשם שלי זה כבר וואו
בשם שלי(: כאילו שיאמרו אותו עם כוונה לא יודע איך להסביר את זה
אנונימי
אחי :-)
אנונימי
אני בן 14 אבל אני אוהב שבנות קוראות לי
חתיך
מאמי
אחי
סקסי
קול
חיה רעה
אנונימי
"אבא" בדוק.
אני בת אבל ככה אני רוצה שהחבר שלי לעתיד יקרא לי
השם שלי + צ'אן
אנונימית
אהבה שלי
נסיך/נסיכי
נוני
חיים שלי
babe
אנונימי
בובילך(מי שראה את הקטע של אילון מהאח הגדול יבין)
השם שלי פלוס י קל ליאור+י
daddy
אנונימי
בובלך תמיד קונה אותם
"מי אתה ומה אתה עושה בתוך הארון שלי"
בשם שלהם
אנונימית
מאמי
אני בת אבל לפי מה שידוע לי , דאדי.
טוסטר
השם שלי +קון בסוף כמו: מידוריה קון,כן זה אני midoriya izuku
אנונימי
מי אתה??
מה אתה עושה בבית שלי?!?!
איך נכנסת??!!
אני מתקשרת למשטרה!!!
חולה על זה שהן קוראות לי ככה חחחn
ולשאלה בכינוי שהיא ממציאה באותו רגע
באטמן.
אנונימי
בייב
שאמרתם השם + י חשבתי על הקראש שלי וזה כזה מייקלי חחחחחחחחח
אני בת אבל נמשכת גם לבנות
ומינמיני כי כינוי שלי וכזנ
בכינוי חמוד שהן נותנות לי
אנונימית
בונד. גיימס בונד.