תשובה אחת
הם שלושה מפורסמים, אוליביה וג'וש הם קו-סטארס שמשחקים גם זוג בסדרה והיו שמועות שהם יצאו ונפרדו, ולאחר מכן הוא סוג של נהייה במערכת יחסים עם סברינה, ואז התחילו השירים והרמיזות והשמועות
שום דבר לא מאומת במאה אחוז