3 תשובות
בול אנע
אנונימית
להתגבר על הפחד. ממה שתיארת את ממש קרובה להוצאת רישיון. עברת מלעשות שלושה טסטים ולא לעבור אותם מחוסר יכולת, ללעשות טסט עם ביטחון ולא לעבור אותו כי עשית טעות מזערית (יחסית).
קחי כמה שיעורים את שתרגישי שוב בטוחה בעצמך, גשי לעוד טסט, ובהצלחה.
קחי כמה שיעורים את שתרגישי שוב בטוחה בעצמך, גשי לעוד טסט, ובהצלחה.
יש התקדמות אז זה כבר טוב תמשיכי לגשת בסוף תעברי
באותו הנושא: