9 תשובות
תתחסני בכל זאת זה בסדר
שואל השאלה:
ניסיתי עכשיו לקבוע תור ואני לא יכולה
אנונימית
את יודעת.. מחסנים מגיל 16 לא רק גיל 16
שואל השאלה:
אני יודעת
אנונימית
אפשר להתחסן זה תלוי לאיפה את הולכת , תלכי בלי תור בן דוד שלי בן 16 עשה וגם , עוד אחת בן 17
את צעירה מדי. עוד לא מחסנים אנשים בגילאים שלך
אנונימית
שואל השאלה:
מחסנים את יא יב
זה סופי וזה התחיל מהיום
אנונימית
שנייה לא הבנתי אם נולדת ב2002 את לא אמורה להיות בת 19 השנה?
את חלק מקופת חולים מכבי? אם כן באתר שלהם יש הנחיות ברורות לתלמידי יא יב איך להשיג אישור לחיסון. מלא בהצלחה.