תשובה אחת
שאלון 300 וראיון אישי זה לא קשור לסיווג הבטחוני יותר קשור לכלל חמן או למיונים שאתה עושה. סיווג בטחוני של מודיעין לדעתי די דומה לסיווג בטחוני רגיל, פשוט מודיעין ברמת סיווג גבוהה יותר. יש את השאלון של הסיווג באינטרנט, אתה עונה עליו לפני ובא איתו לסיווג, הם בעיקר שואלים עליו וטיפה מעבר. אין ממש סיבה למה לא לעבור סיווג.