13 תשובות
16-17 נראלי
16-17 כזה את בת 12 יש לך זמן
אפשר אפילו בגיל 20 לדעתי... אין לך מה לדאוג הרוב מקבלות בין 11-14
שואל השאלה:
חברה שלי קיבלה בכיתה ה...
היא הייתה בת 10....
ועוד כמה חברות שלי קיבלו שנה שעברה...
ויש לי עוד כמה שקיבלו השנה...
חברה שלי קיבלה בכיתה ה...
היא הייתה בת 10....
ועוד כמה חברות שלי קיבלו שנה שעברה...
ויש לי עוד כמה שקיבלו השנה...
אנונימית
16-17
אל תדאגי, את תקבלי בסופו של דבר.
אל תדאגי זה ממש בסדר
16 כזה
כל אחת מקבלת בזמן שונה...
את רק בת 12 יש לך זמן!
אני קיבלתי בגיל 11 וחצי...
אבל ניראלי אפשר גם לקבל בכל 17-20
את רק בת 12 יש לך זמן!
אני קיבלתי בגיל 11 וחצי...
אבל ניראלי אפשר גם לקבל בכל 17-20
אץ רק בת 12 הכל בסדר.. אני קיבלתי בגיל 15
שירה 65.. בגיל 17 אין סיכוי לקבל נחזור. עד גיל 16 גג
אני קיבלתי בגיל 14...את ממש בסדר :)
באותו הנושא: