13 תשובות
נראלי שכן
ממ הייתי נותנת לזה צ'אנס למרות שזה היה לי טיפה קשה
לא.. לדעתי זה בין הדברים הכי חשובים
לאא, זה מביך ברמות שאתה אומר משהו שמישהו לא מבין...
כן כי בתכלס אין לי לול




עריכה-אבל דווקא כן יש לי פשוט צריך להכיר אותי כי אני אויש עזבו אין לי כוח להסביר ביי
לא נראלי
זה היה יוצא מאוד מביך
לא. זה יהיה לי קשה רצח.
אממ לא
שאלה מכשילה
אולי