7 תשובות
צודקת אבל זה שהשירים שלה ככה לא אומר שגם היא כזאת בסופו של דבר
צודקת אבל זה לא אומרת שהיא ככה
xanny זה שיר נגד סמים או משהו
ממ אינ חושבת שהכוונה שלה זה שבמציאות היא לא דיכאונית ואפלה חח כאילו היא לא אחת שתהיי בסביבתה ותרגישי את הווייב הזה ממנה (נראה לי).. זה לא סותר שיש אפלה בשירים שלה.
בכל אופן, לא אוהבת את השירים שלה אבל יצא לי לצפות בראיונות שלה ואני אוהבת את הווייב שלה כבן אדם ולא כזמרת
פה היא הולכת נגד עצמה. היא מוכיחה, שהיא לא כתבה את השירים האלה מהלב, שהיא לא כתבה רגשות, ושאין לה שום מסר.
היא רק עושה את זה כי זה טרנדי. עוד אהבה. עוד כסף.
חבל.
מוזיקה נועדה לדברים אחרים.
^אני לא מעריצה אותה או משהו כן
אבל כל השירים שלה אם אני לא טועה הם על החיים שלה. אולי זה כנראה כי פעם היא הייתה בדיכאון ועכשיו היא כבר לא
מה? בxanny היא מעבירה מסר נגד עישון, ואם היית קוראת את המילים היית מבינה את זה. בall the good girls go to hell היא מנסה להעלות מודעות להתחממות הגלובלית.. את כנראה פשוט לא טרחת לקרוא את המילים או לבדוק מה המשמעות של השירים לפני שאת מתלוננת.