4 תשובות
לעשות החלקה או לנסות לעשות פן זה לא כל כך אפשרי לא להרוס אותו שאת עושה כל יום מחליק זה שורף את השיער
שימי ג'ל אלוורה. (לא קנוי)
כאילו האלוורנ נותן מראה של פן, זה גם בריא לשיער ולא הורס אותו. אבל זה צריך אני חושבת להיות מעלה ולא קנוי
שואל השאלה:
איזה סרום?
אנונימית