5 תשובות
כי יום שמח זה יום שבו אתה לא תלוי באף אחד.
כשאתה בבסיס סגור אז תמיד יכולים להקפיץ אותך ולתת לך משימות, בבסיס פתוח יש לך את הזמן שלך להחליט על עצמך כשאתה יוצא מהבסיס.
אנונימי
אין על בסיס פתוח, יש יותר זמן להשקיע בעצמך וללמוד
נכון יש אפשרות לעבוד אחרי שעות הבסיס, מהבית אפילו במקרה הכי גבוה, לפעמים אפילו לימודי ערב ופשוט להשקיע בעצמך. זה יותר עדיף למי שיש מחלה כרונית והתשתיות בבסיס לא מתאימות לבעיה שלו. ובכלל אם יש מישהו שמציק לך אז לפחות אחרי הבסיס יש שקט ממנו
שואל השאלה:
מבחינה חברתית יהיה לי שם טוב?מכירים שם חברים?
אנונימית
אני חושבת שכן בכל זאת בבית ספר לומדים 3 שנים בכיתות הגבוהות, וגם בעבודות שונות אפילו אם הן מזדמנות ולא קבועות, מצליחים להכיר חברים, אז גם בבסיס