8 תשובות
לא חייל משוחרר אבל מאוד מבין ומחכה לצבא - זה תלוי בתפקיד.
מבחינת תנאים כן, אבל השאלה האם כיף לך?
ואם לא כל כך כיף, אז לפחות לא סיוט
שואל השאלה:
התפקיד כיף אבל האנשים שם לא משהו
אנונימית
תנסי לברר מה הקבע יתן לך, משכורת, מכונית אוליס ודברים כאלה
תבררי תתנאים ותדברים שזה יתן לך ואז תחשבי האם זה שווה את זה
אני בשירות כל הזמן אמרתי לעצמי שאין מצב שאני חותם ושבא לי לצאת כמה שיותר מהר
בסוף יצא שכן חתמתי. אמנם זה לא יצא לפועל אבל הייתי מוכן לחתום.
אם התפקיד הוא כיף בשבילך, את לא צריכה יותר מזה. גם לא את האנשים מסביב.
תעשי את התפקיד בסבבה שלך וזה
שואל השאלה:
והאזרחות זה לשבור תראש על תואר והצבא זאת מסגרת נורא נוחה
אנונימית
אמנם מסגרת נוחה, אבל את תתרגלי לנוחות וזה יפגע בך