4 תשובות
שואל השאלה:
אני חולה על האנשים באתר הזה
אני חולה על האנשים באתר הזה
אנונימית
אני אוכל את הoreo cookies שלי איך שבא לי יבת ז*נה
זה בדיחה מטיקטוק סליחה אם לא התכוונת שככה יענו לך לול
זה בדיחה מטיקטוק סליחה אם לא התכוונת שככה יענו לך לול
אנונימית
3 סיבות שאתם לא אוכלים את באוריו קוקיז שלכם לא נכון.
אני אוכל את האוריו קוקיז שלי איך שבאלי
אני אוכל את האוריו קוקיז שלי איך שבאלי
עם המון חמאת בוטנים
באותו הנושא: