8 תשובות
שואל השאלה:
כן רק שחבל שהם לא דאגו להם לפני הקורונה.
כן רק שחבל שהם לא דאגו להם לפני הקורונה.
אנונימית
אנחנו בני אדם ואנחנו חסרי אמפתיה עד שנותנים לנו סיבה להיות מלאי אמפתיה לאנשים אחרים. הקורונה הייתה סיבה מעולה לזה.
שואל השאלה:
וואי מסכימה במאה אחוז.
וואי מסכימה במאה אחוז.
אנונימית
מסוכנת.
מגזימים לפי דעתי ממש. לא אומרת שזה לא מסוכן אבל ההגזמה שלהם יותר מסוכנת סתם מכניסים את כולם לפאניקה
מגזימים עם זה אבל עדיין זאת מחלה מדבקת והיא כן פוגעת פשוט לא ברמה שעשו ממנה
האמת היא, אני מסכים שמגזימים עם זה אבל אני לא אומר שההגזמה הזאת בכלל לא נחוצה.
אנשים מבוגרים ואנשים עם מחלות רקע זה דבר קיים וצריך לדאוג ותמיד לנסות להגן עליהם מהווירוס.
אנשים מבוגרים ואנשים עם מחלות רקע זה דבר קיים וצריך לדאוג ותמיד לנסות להגן עליהם מהווירוס.
מגזימים רצח
באותו הנושא: