4 תשובות
תפני אליו בפרטי ותשאלי אם הןא כתב בציניות
את גם בקטע שלו?
שואל השאלה:
אני לא בקטע שלו גם אז זה מביך לשאול אותו אם הוא היה רציני או לא
אני לא בקטע שלו גם אז זה מביך לשאול אותו אם הוא היה רציני או לא
זה באמת מביך, אל תשאלי
פשוט תתעלמי אם את לא בקטע או שתכתבי חחחnחח
פשוט תתעלמי אם את לא בקטע או שתכתבי חחחnחח
באותו הנושא: