34 תשובות
מאוד
אנונימי
אני פחות מתחברת לעניין הזה, לי זה מרגיש שהבחורה לא מכבדת את עצמה, לא קשור לגברים וכל זה
ממש לא. אם זה מה שהיא רוצה יש לה את כל הזכות לזה וזה מהמם שהיא גאה בגוף שלה ככה.
לא.. זה החלטה של אותה בחורה אבל זה סוג של איך אני אומרת את זה זה כיאלו בשביל למשוך צומת לב..
ממש לא
כבוד לא קשור לבגדים
שיעשו מה שבא להן
לא.
אישה יכולה ללבוש מה שהיא רוצה, עצוב שעדין מקשרים כבוד לבגדים.
שכל אחת תעשה מה שבא לה ומה שנכון לה
אוי נו באמת.
תגידו את האמת,
הייתם לוקחים ברצינות שוטרת שלובשת חולצת בטן ושורט? לא.
עורכת דין לובשת ארוך, וזה מראה על *כבוד*
אז אל תחרטטו.
אנונימית
הם לא דיברו על מדים רשמיים
בכללי על לבוש חשוף של *נשים*
זה גם היה מרגיש מוזר אם גבר שהוא שוטר היה בא לתת לי דוח עם בגד ים
אבל פה מדובר ספציפית על נשים ועל כך שמקשרים בין הכבוד שלהן לבגדים שהן לובשות, וזה פשוט לא נכון לדעתי
וזה שאנחנו לא מסכימים איתך לא אומר שאנחנו מחרטטים
יש מדים רשמיים של עבודה, קוד לבוש שמעת על זה?
זה לא קשור לכבוד, זה החוקים, אם מישהי תבוא עם חולצת בטן למשטרה יפטרו אותה.
כי בגדים כן קשורים לכבוד!!
אנונימית
ואם את נהנית לא להיות חופשייה ולחיות את החיים שלך על פי איך שהחברה אומרת לך לחיות ולא על פי מה שאת רוצה אז תהני מה אני אגיד אבל אל תגידי לאחרים מה לעשות
ואם גבר היה שם חוטיני בים? מה היית חושבת? לא היית אומרת איזה יופי שהוא עודה מה שהוא רוצה, היית צוחקת ומגחכת ואפילו נגעלת
לא מה אכפת לי
שיעשה מה שבא לו
כל עוד הוא לא חושף איבריים פרטיים כי בכל את יש ילדים וזה
וגם למה אתם חושבים שאתם יודעים מה אנחנו חושבים חח
ואתם גם כל כך בטוחים בזה
שישים, למי איכפת?
למה אישה צריכה לשים שלם ביםשלא יבהו בה ואני צריכה לראות ציצים של בני 80?
אתה יודע, זה לא איבר שיש רק לבנות.
אז אתן מתייפיפות, חוץ מזה סתם כדי להבהיר- ממש לא איכפת לי מה בנות שמות בים, שכל אחת תשים מה שהיא רוצה, אני אמרתי מה אני חושבת על זה ולמה אני לא מתלבשת ככה
שוב, העובדה שאת לא מסכימה איתנו לא אומר שאת צודקת ואנחנו לא.
וגם את לא מכירה אותי בכלל אז אל תגידי לי שאני מתיפייפת
ככה אני חושבת וככה תמיד אחשוב
וואו, מדהים איך באתר הזה קראו לי איזה מיליון פעם שאני מתייפייפת ויפת נפש כי אני לא שוביניסטית, הומופובית או גזענית.
אתה פרימיטיבי ושוביניסט.
זה לא אנחנו הבעיה❤
שוב, לא אמרתי שאני צודקת ואתם טועים, אמרתי מה שאני *חושבת*
אה רגע את בת בכלל,
אני בוכה
ואם לא בא לך להתלבש חשוף אז אל תתלבשי חשוף - לא אמרנו לך מה לעשות, בניגוד אלייך דרך אגב.
טוב לא ראיתי פיק מי איזה יומיים
טוב לדעת שאתן עדין קיימות בינינו
ממש ממש לא. אם היא מרגישה בנוח עם זה שתעשה מה שהיא רוצה, אם זה מה שאחרים חושבים הבעיה אצלם
chiara - כן אה? איזה עצוב זה.
אני לא אמרתי לכן מה לעשות אבל! כתבתי ממש בפירוש שלא איכפת לי מה בנות שמות בים ושכל אחת תעשה את הבחירות שלה, מה לא היה ברור?
את כמו ההומופובים האלה שאומרים - "אין לי בעיה עם הומואים אבל שיעשו את העניינים שלהם בבית ולא מול הפנים שלי"
אנונימית
נשמה את לא מכירה אותי וכנראה שלא קראת מה שאני כתבתי כמו שצריך, אני כתבתי שאני חושבת שזה פחות מכבד להיות בים עם כל הטוסיק בחוץ, כנל גם לבנים גם לבנות, זאת הסיבה שאני לא אתלבש ככה. אין לי בעיה בכלל שאנשים מתלבשים ככה, יש לי גם חברות שמתלבשות ככה, ועם כל הכבוד מותר לי לחשוב ככה
מסכימה ^^
לא זה הגוף שלה שתעשה מה שבא לה כל עוד היא לא פוגעת באף אחד
לא אבל ידברו עלייך
KMP
מוריד רצח