13 תשובות
הלוואה זה דבר שמחזירים ויש לזה תוקף שאת לא מחזירה לפי הזמן מצטבר עוד סכום מסוים שאת צריכה לשלם
אנונימית
שבגלל שאחרת בזמן של תשלום ההלוואה את צריכה לשלם עוד
לקחת הלוואה זה הדבר הכי מפגר שבן אדם יכול לעשות
זה דבר שיכול להכניס אותך לחובות אם את לא מטפלת בזה כמו שצריך ובזמן ועוד בכלל עם הבנקים שעושים מה שבא להם ומשנים את החוקים כל שני וחמישי
ממליץ לך בחום לא להיכנס לזה יותר

ולשאלה, לא ממש התעסקתי בהלוואות אבל את יכולה אולי לחפש על העניין בגוגל ולהבין מה זה יתרת פיגורים או מה זה אומר בכללי על ההלוואה
מה גם שאת יכולה להתקשר לבנק עצמו ולשאול אותם מה הלוז
^מסכים איתך לגמרי
זה לשלם עוד כסף על כסף זה דבילי
כאילו לשלם 70 שקל על 50 שקל
שואל השאלה:
אתם צודקים לגמרי, יצאתי מפגרת ואני מודעת לזה.. פשוט רציתי כבר לעשות לייזר והמצב שלי לא מתקדם, יש לי מלא חלומות ואני בלי שקל בכיסים.
אנונימית
טוב את הטעות שלך כבר עשית עכשיו את צריכה לצאת מזה דחוף בת כמה את? תבקשי מההורים עזרה כי את מפגרת בתשלומים ואת חייבת את הכסף בשביל לסיים עם זה
אם לא תלכי לבנק ותבקשי להאריך את אורך ההלוואה בשביל שיהיה לך יותר קל לשלם אותה בחזרה.
שואל השאלה:
הבעיה שהריבית מאוד גבוהה.. אני חייבת להם כבר 8000 במקןם 7000, אני בת 18 וחצי אבל אני לא מוצאת עבודה והמצב שלי מעפן אני בדכאון מלא בגלל זה
אנונימית
ההורים לא יכולים לתת לך או חברה טובה ותחזירי להם?
שואל השאלה:
ההורים שלי לא יעשו דבר כזה בשבילי בחיים.. וחברות אין לי טובות ברמה של לבקש מהן כסף..
אנונימית
וואי וואי אני דיי בטוח שעכשיו יש דחיית תשלומים להלוואות עד אוגוסט אם אני לא טועה תבדקי עם הבנק
שואל השאלה:
ממש תודה, אני מעריכה את זה מאוד הלוואי שאני אסיים עם זה בשלום איכשהו.. ואת הלקח שלי למדתי
אנונימית
רק משכנתא לוקחים חיים שלי.