7 תשובות
קורונה.. ההורים לא מאשרים
בושה וחפרה
תכנסיי!! זה שווה
תכנסיי!! זה שווה
אנונימית
כי זה צופים.
לא צריך יותר מיזה כולם יודעים שהצופים זה חרא אם את רוצה תנועת נוער לכי לאחת נורמאלית כמו בני עקיבא או כנפיים של קרמבו
הצופים מעצבנים
לא צריך יותר מיזה כולם יודעים שהצופים זה חרא אם את רוצה תנועת נוער לכי לאחת נורמאלית כמו בני עקיבא או כנפיים של קרמבו
הצופים מעצבנים
ממש לא צופים זה לא מעצבןן , זה משתנה לאיזה שבט את
אז די עם השנאה
אז די עם השנאה
אנונימית
לא מרגישה טוב, יש לך משהו לעשות וכו'.
לא מרגישה טוב
לא מרגישה טוב, צריכה לשמור על אחים/אחיות
באותו הנושא: