12 תשובות
לא גיבשתי דעה כלפי עצמי עדיין
אני דגים, ואנחנו בדרך כלל בכיינים ורגישים.
מזל לא אומר שום דבר אל האופי לדעתי :/
לא מאמינה במזלות
אופי נחמד
שואל השאלה:
חחח גם אני דגים
אנונימי
מה אתם חושבים עלינו?
אנונימית
הם מעצבנים
כל כך אכפתים ורגשניים
כאילו יש אנשים ממזל דגים שאני ממש אבל ממש אוהבת
ויש אנשים ממזל דגים שהם פשוט בלטי נסבלים
כנראה חסרי ביטחון אם אתה בא ושואל מה אנשים חושבים עלייך
אני מרגישה מותקפת
אנשים שאם מישהו יושב חמש שניות בלי לעשות כלום אתם חייבים להעיר לו ולהגיד לו לעשות משהו אנשיםג חכמים מאוד וחייבים לדעת כל דבר
ככה אבא שלי מתנהג גם הוא מזל דגים..
רגישים וחלשי אופי
לא אוהבת מזל דגים(בנים)