5 תשובות
להכיר אנשים מכל הארץ/העולם, לא כולם שם פסיכים, וזה מעביר את הזמן
הייתה לי שם שיחה טובה אחת בצאט אבל מעבר לזה לא נראלי
יתרונות.. זה מעביר את הזמן
מדברים עם בני נוער מכל העולם או מישראל, כן יש פדודפילים, תלוי בשעות, בערב-לילה הרבה ילדים מתחברים בארץ ובעולם
זה נחמד
דיברתי עם הרבה אנשים בארץ ובעולם ובאמת שעם חלק מהם היו לי שיחות באמת חכמות ומשכילות וגם זה עזר לי לשפר את האנגלית שלי
יש שם גם פדופילים אבל השיטה היא ישר להעביר ולא לחשוב על זה
להעביר את הזמן ולהצחיק חברים בדיס, נראה לי זהו