8 תשובות
אמאלה אני מקנאה בך ככ
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך אני יכולה לדעת אם אני אתחבר למדעי המחשב? כי אמרו שזה מקצוע קשה ואני מתלבטת ומפחדת שיהיה לי עמוס מידי וקשה
תנסי, את לא יכולה לדעת
אם את רואה דקה לך תבקשי לצאת או להחליף
*שקשה לך
זה ממש תלוי בבן אדם כי אני נגיד למדתי 3שנים ולא הצחברתי בכלל אני שנאתי את זה
כן, אם את רוצה. בהצלחה!
אם את אוהבת וזה מעניין אותך אז כן
כןן אם את אוהבת בהצלחה :)