5 תשובות
מסכימה ומחזקת
תכלס
את צודקת שהמצב זוועה, ואני אישית לא נתקלתי בהרבה מקרים כמו שאת תיארת עם המורה, אבל זה לא כל כך נורא, פעם הבאה שמישהו יגיד לך משהו כזה, תסבירי לו שלא הבנת, ושסליחה באמת שלהבין מהמחשב משהו זה לא כמו להבין מהכיתה.
צודקת
כל העבודה בזום אצל המורים בכללי מעפנה לא יודעים ללמד טוב בבית ספר אז דרך המחשב נו באמת