9 תשובות
אף אחת.
אבל אם חייב- אדיסון
אני לא אוהבת את שתיהן אבל אם חייב לבחור אז צ'ארלי
לא מאמינה שהגעתי לכזאת רמת שעמום כדי לענות אבל אדיסון כי היא מתוקה וחייכנית כל כך
הם ילדות בנות 17 שרוקדות ריקודים על סקס באפליקצייה אז לא אכפת לי
אף אחת.
אבל אם היה צריך, אני מעדיפה את אדיסון על צ'ארלי.
אף אחת אבל אם צריך אז אדיסון
לא אכפת לי מהן הן לא היו לי בפור יו אפילו פעם אחת אז אין לי מושג אבל ממה שאני יודעת אדיסון
אף אחת אבל אם צריך לבחור אז צארלי
אדיסון אמרה את הn word והיא נדחפת למשפחת קרדשיאן שזה עולה לי על העצבים