התחברות
הרשמה
ניתן לדחוס גזים כי חלקיקי הגז מצויים בתנועה מתמדת נכון או לא?
22 בינואר 2021, 09:35
גז
3 תשובות
נכון
ל
לוסו דנית
רגע אתה עושה אתה עושה את כל העבודה איתנו מה נסגר
פ
פצשת (אני בן)
נכון
פ
פיטמה
באותו הנושא:
למה ניתן לדחוס גזים ולא ניתן לדחוס נוזלים?
בין החלקיקים מצוי ריק איזה גז נוזל או מוצק?
גז ניתן לדחוס ואילו נוזל כמעט לא. איזה מן המשפטים הבאים מסביר את התופעה? א. הרווחים בין חלקיקי הגז גדולים ואילו חלקיקי הנוזל קרובים מאוד זה לזה ב. חלקיקי הגז רכים וניתן לכווץ אותם ואילו חלקיקי הנוזל קשים יותר ג. חלקיקי החומר גדולים יותר בנוזל מאשר בגז
למה אפשר לדחוס את הגז?
למה מהירות החלקיקים של גז x גבוהה יותר משל גז y?
איזה מצב צבירה (גז/נוזל/מוצק) מצוי מים בטמפרטורה 80C?
מה הגודל של חלקיקי הנוזל, חלקיקי המוצק וחלקיקי הגז??
איזה משפט נכון לגבי חלקיקי חמצן במצב צבירה נוזל בהשוואה לחלקיקי החמצן במצב צבירה גז?
כיצד נעים חלקיקי הגז? שאלה אמריקאית
גז ניתן לדחוס ואילו נוזל כמעט ולא. איזה מן המשפטים הבאים מסביר את התופעה? * פירוט
למה אפשר לדחוס גז אבל אי אפשר לדחוס נוזל,מוצק?