התחברות
הרשמה
יש לי עבודה לעשות עם כמה אנשים שאני לא רוצה לעשות איתם את העבודה. איך אני אומר להם שאני רוצה לעבוד לבד?
22 בינואר 2021, 08:52
כיתה ט'
בית ספר
3 תשובות
את יכולה לומר להם 'החלטתי לעשות את העבודה לבד' וזהו
l
luvhanx
תגיד שיותר קל לך לעשות עבודות לבד
ל
לולית❤
אני רוצה לעבוד לבד לכו תזדיינו
H
H. Girl
באותו הנושא:
חברה רוצה שאני אשלח לה עבודה אבל אני לא רוצה מה לעשות?
אני רוצה עבודה שאני יודעת בוודאות שאני יכולה לעשות סכום של מעל 100 אלף שקל בחודש איזה עבודה זאת?
עבודות לאנשים ביישנים - אילו עבודות מתאימות לאנשים ביישנים שקשה להם לדבר עם אנשים?
התחלתי לעבוד אחרי שנתיים שחיפשתי עבודה ואמא שלי לא רוצה שאני יעבוד מה אפשר לעשות ?
איזה מישהי בכיתה לא רוצה לעשות איתי עבודה משותפת כי היא טוענת שאני אתיופית ואתיופים עצלנים..
דווקא אנשים פה באתר שאני רוצה לדבר איתם מתרחקים ממני מה לעשות?
ממש רוצה לעשות כסף ומתבייש לעבוד בעבודות עם אנשים בן 16
הגיוני שאני פוסל כל עבודה ואני מובטל בגלל שאני מפחד לעבוד עם אנשים או שיצעקו עליי בעבודה?
יש לי חרדה ולא רוצה ללכת לעבודה..בגלל שאני פוחדת לא להתחבר ולהרגיש לבד מה לעשות?
אני צריכה לסיים לעשות עבודה עם חברה, והיא רוצה שאני אבוא עכשיו אבל רק קמתי ו
איך לקבל את האומץ לעשות מה שאני רוצה בלי לפחד מתגובות של אנשים?