16 תשובות
כי לרוב בנים יותר מתחברים למשחקים ושטויות
בנות קצת פחות משחקות או מתחברות

* לא מכליל *
אבל אני גיימרית :)
יש מלא גיימריות הן פשוט מתביישות בזה
למשל אני חיחי
אה ואין סיבה להתבייש
שואל השאלה:
מה את משחקת?^
אנונימית
כי אנחנו הבנים יודעים לנצל את הטכנולוגיה
אנונימי
גם אני(:
שואל השאלה:
שקט אתה^^
אנונימית
כי בנים יותר מתחברים למחשבים ולכל זה
כי גיימר לקוח מהמילה "גיי"
שואל השאלה:
סורי זה מוגבל ל5 פרחים אני לא יכולה להביא לכולם:/
אנונימית
למי קראת גיי
אני גם משחקת לכיף אבל הנה דוגמה לסיטואציה שקרתה לי- לא היה לי עם מי לשחק ממש אז ביקשתי מאיזה חבר בן בכיתה שיצרף אותי למשהו, יש לבנים שרת וכזה אז הוא שאל אותם והם צירפו אותי ולא עשיתי כלום פשוט התקדמתי לבד בשרת שלהם ולא דיברתי בכלל כי זה בכל זאת מבית אבל הוא פשוט קראו לו סימפ מלא ומה היא עושה בכלל קיצר לא נעים יצאתי מהשרת.
לתשובה הראשונה...
יותר נכון לרוב בנים מתחברים למשחקים ובנות לשטויות
אני גם גיימרית:)
כי מגיל צעיר מחנכים שספורט ומחשבים הם דברים לבנים, ובובות ונסיכות זה לבנות.
זה סטיגמות של החברה.
כי זה משהו שבימינו פונה יותר לגברים. אבל אני חושב שאין הבדל. אחותי גיימרית שרופה ואיך לי שום בעיה עם זה.