7 תשובות
אחלה סדרה
לא, אתה בסדר
לא
מזוייף, וואן פיס טוב מנארוטו בפער
אנונימי
אני ראיתי את אכלמיאי המתכת שני הגרסות ^
ממש לא, לא סתם המנגה שלה הכי נמכרת והיא נחשבת לאחת מהגדולות(אני בן 16 וגם יש לי 2 חברים שזאתי האנימה המועדפת עליהם) היא בטופ 3 שלי
לא, היא נחשבת באמת אחת הסדרות הטובות העולם ולכן יצאו לה מלא פרקים והיא לא נגמרת.
אבל יש אנימה שלדעתי היא יותר טובה וזו מתקפת הטיטאנים.