7 תשובות
אחלה סדרה
לא, אתה בסדר
לא
מזוייף, וואן פיס טוב מנארוטו בפער
אנונימי
אני ראיתי את אכלמיאי המתכת שני הגרסות ^
ממש לא, לא סתם המנגה שלה הכי נמכרת והיא נחשבת לאחת מהגדולות(אני בן 16 וגם יש לי 2 חברים שזאתי האנימה המועדפת עליהם) היא בטופ 3 שלי
לא, היא נחשבת באמת אחת הסדרות הטובות העולם ולכן יצאו לה מלא פרקים והיא לא נגמרת.
אבל יש אנימה שלדעתי היא יותר טובה וזו מתקפת הטיטאנים.
אבל יש אנימה שלדעתי היא יותר טובה וזו מתקפת הטיטאנים.