8 תשובות
לא בטוח שאת חולה אבל כן את צריכה להכנס לבידוד. ותעשי בדיקת קורונה בשביל לדעת אם באמת נדבקת או לא
שואל השאלה:
למה אני צריכה להיכנס לבידוד הייתי רק דקה במעלית? עד קומה 5
למה אני צריכה להיכנס לבידוד הייתי רק דקה במעלית? עד קומה 5
אנונימית
שואל השאלה:
והיינו עם מסיכות ולא ממש קרוב
והיינו עם מסיכות ולא ממש קרוב
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק קראתי שתסמינים מופיעים אחרי 5 ימים וכבר 6 ימים אז אולי כשהייתי איתה במעלית היא לא הייתה חולה?
בדיוק קראתי שתסמינים מופיעים אחרי 5 ימים וכבר 6 ימים אז אולי כשהייתי איתה במעלית היא לא הייתה חולה?
אנונימית
היית איתו בחלל סגור ודי קטן, את חייבת להיכנס לבידוד ולא חובה שתקבלי תסמינים, יש חולים בלי תסמינים שנקראים נשאי קורונה, תעשי עדיין בדיקת קורונה.
שואל השאלה:
אוקיי אבל זה היה ממש שנייה אתם חושבים שעדיין חייב
אוקיי אבל זה היה ממש שנייה אתם חושבים שעדיין חייב
אנונימית
כן עדיין חייב
שואל השאלה:
טוב אני אברר בוודאות אני לא ממש בטוחה שאפשר להידבק ככה
טוב אני אברר בוודאות אני לא ממש בטוחה שאפשר להידבק ככה
אנונימית
באותו הנושא: