32 תשובות
לא הבנתי איך הוא פדופיל גם המורים שלך יותר גדולים ממך והם לא נחשבים פדופילים.
יש משהו למטה שהסביר שהוא למד איתם
אז גם אם זה ככה זה לא מוכיח שהוא פדופיל ורציני קצת נשמע לא הגיוני שהוא היה פדופיל
יש משהו למטה שהסביר שהוא למד איתם
אז גם אם זה ככה זה לא מוכיח שהוא פדופיל ורציני קצת נשמע לא הגיוני שהוא היה פדופיל
אולי הוא היה פדופיל אולי לא לעולם לא נדע
תגיד לו שהוא לא יודע מה הולך אצל השכנים שלו אז בטח הוא יודע מה רבי עקיבא היה
אנונימי
לא צריך להפריך כל טענה מטומטמת חובת ההוכחה היא עליו
אנונימי
הוא לא למד איתם מרצון מיני
פשוט הרמה שלו הייתה ברמה של ילדים
לא שמעת את הסיפור??
פשוט הרמה שלו הייתה ברמה של ילדים
לא שמעת את הסיפור??
אדם מבוגר שמלמד ילדים קטנים הוא לא פדופיל.
לעומת זאת, קרו לא מעט מקרים שנגעו בתלמידים וניצלו את כוחם לרעה.
לא קראתי על הרב הזה, אני חילונית לגמרי ואני לא יודעת עם מה הוא הולך, אבל לתת טיעונים כמו "לא יכול להיות הוא ככה וככה ותמיד מדבר על זה והולך עם זה" זה קצת טיפשי בהתחשב בזה שגם רבנים אחרים שהטרידו מינית אמרו עליהם אין סיכוי.
אני לא קופצת למסקנות, להאשים סתם בדבר כזה זה נןרא ואיום.
אבל צריך לבדוק את זה.
לעומת זאת, קרו לא מעט מקרים שנגעו בתלמידים וניצלו את כוחם לרעה.
לא קראתי על הרב הזה, אני חילונית לגמרי ואני לא יודעת עם מה הוא הולך, אבל לתת טיעונים כמו "לא יכול להיות הוא ככה וככה ותמיד מדבר על זה והולך עם זה" זה קצת טיפשי בהתחשב בזה שגם רבנים אחרים שהטרידו מינית אמרו עליהם אין סיכוי.
אני לא קופצת למסקנות, להאשים סתם בדבר כזה זה נןרא ואיום.
אבל צריך לבדוק את זה.
שואל השאלה:
הוא לא לימד ילדים
הוא *למד עם הילדים*
הוא לא לימד ילדים
הוא *למד עם הילדים*
אנונימי
^^אני לא מבין על מה שמים לי מינוסים בסך הכל אמרתי שמי שמעלה תאוריה חדשה והזויה הוא זה שצריך להוכיח אותה
אנונימי
היו בכיתה עוד מורים אחי
הוא לא היה שם לבד
וגם הוא ממש התבייש ללכת לשם בהתחלה בגלל שהיו שם ילדים קטנים
הוא לא היה שם לבד
וגם הוא ממש התבייש ללכת לשם בהתחלה בגלל שהיו שם ילדים קטנים
ללא שום ספק חבר שלך צודק.
אנונימי
ממש ממש לא.
הוא רצה להפסיק בעצמו אבל אשתו שכנעה אותו ללמוד.
לא הייתה דרך אחרת, באותו זמן לימוד=ישיבה בכיתה.
הוא לא ידע כלום אפילו לא א' ב', והוא היה חייב מורה, אבל בגלל שאשתו רצתה שהוא ילמד והיא תעבוד אז הוא ישב עם ילדים כי לא הייתה בררה
הוא רצה להפסיק בעצמו אבל אשתו שכנעה אותו ללמוד.
לא הייתה דרך אחרת, באותו זמן לימוד=ישיבה בכיתה.
הוא לא ידע כלום אפילו לא א' ב', והוא היה חייב מורה, אבל בגלל שאשתו רצתה שהוא ילמד והיא תעבוד אז הוא ישב עם ילדים כי לא הייתה בררה
רגע, אנשים פה באמת מאמינים שהיה פעם אדם שקראו לו רבי עקיבא??? אתם לא יודעים שכל סיפורי חז"ל זה רק fanfictions על התנ"ך??
אפילו בתור ספאם זה עדיין לא מצחיק
אריאל ממפעל הפיס
אתה טועה, קיומו הוא ליטרלי עובדה, מוזמן לפתוח ויקיפדיה לפני שאתה פולט שטויות
לשאלה
לא נראה לי שזה הגיוני,
הבן אדם היה בן 40 ולא רצה בכלל ללמוד תורה-הסיבה היחידה שהוא הלך לשם זה בגלל אהבתו לרחל (הבת של כלבא שבוע) ככה שלחשוב שכשהוא הגיע למקום שהוא לא רוצה רק בגלל אהבתו אליה הוא עשה משהו שגם מעיד על רצון להיות שם (פדופיליה מעיד תכלס על רצון להיות על יד ילדים לא?) וגם מתעלם מאהבתו לרחל (שהאהבה ביניהם היא בין האהבות הכי חזקות שמסופר לנו עליהן בתלמוד) זה די אבסורד..
אתה טועה, קיומו הוא ליטרלי עובדה, מוזמן לפתוח ויקיפדיה לפני שאתה פולט שטויות
לשאלה
לא נראה לי שזה הגיוני,
הבן אדם היה בן 40 ולא רצה בכלל ללמוד תורה-הסיבה היחידה שהוא הלך לשם זה בגלל אהבתו לרחל (הבת של כלבא שבוע) ככה שלחשוב שכשהוא הגיע למקום שהוא לא רוצה רק בגלל אהבתו אליה הוא עשה משהו שגם מעיד על רצון להיות שם (פדופיליה מעיד תכלס על רצון להיות על יד ילדים לא?) וגם מתעלם מאהבתו לרחל (שהאהבה ביניהם היא בין האהבות הכי חזקות שמסופר לנו עליהן בתלמוד) זה די אבסורד..
כמו שגנן/ת עם 30 ילדים בגן זה אותו דבר
רבי עקיבא הוא מודל לחיקוי צדיק גדול
רבי עקיבא הוא מודל לחיקוי צדיק גדול
כל הרבנים הגדולים פורחים כשיש לידם ילדים קטנים
לא אנשים פה כל כך שונאים את הדת זה מזעזע
על סמך מה חבר שלך ממציא דברים כאלה. אם הוא מאמין שהיה רבי עקיבא ושהוא הלך ללמוד בחידר עם ילדים קטנים אז הוא אמור להאמין לשאר הסיפור ושרבי עקיבא התביש נורא מזה שהוא הולך ולומד עם ילדים. אם הוא היה פדופיל הוא היה רוצה ללכת וזה לא היה ניסיון בשבלו כל יום ללכת. בקיצור החבר שלך צריך להפסיק לחפש סטיות בכולם ובוודאי בתנאים גדולים
אם היית עומדת מאחורי המילים שלך לא היית על אנונימיות
כמה טמטום אפשרי. גם תשובה פוגענית וגם מאנונימית, ובכל זאת מזכירה את השם שלך.
אנונימית את מגעילה
ורבי עקיבא למד עם ילדים
הם למדו תודה לא שטויות הם עסקו בקדושה
ילדים זה רק גיל ולא יותר מזה
היה להם ידע תורה זה מה שחשוב
ורבי עקיבא למד עם ילדים
הם למדו תודה לא שטויות הם עסקו בקדושה
ילדים זה רק גיל ולא יותר מזה
היה להם ידע תורה זה מה שחשוב
מה הטמטום הזה
המורות יכולות להיות גם בנות 60 וללמד
אז...
המורות יכולות להיות גם בנות 60 וללמד
אז...
אנונימית
הדבר היחיד שקדוש על פי hozier בשירו take me to church הוא מיטה בה מתרחש החטא העדין והמתוק של המין
שואל השאלה:
לאנונימית הדוחה ששאלה איך אני מאמין כשהקורונה משתוללת במגזרים החרדים.
קודם כל היא לא "משתוללת" יותר מבשאר המגזרים, רק אתחיל עם זה
אני לא חושב שהכל נפטר באמצעות תפילה ולימוד תורה בלבד, אין להסתמך על הנס, צריך לעשות הכל כדי להימנע ולא להסתמך על ניסים.
בנוסף יכול להיות שה' רוצה להעניש אותנו על משהו שקרה "נסתרות הן דרכי האל"
i rest my case
לאנונימית הדוחה ששאלה איך אני מאמין כשהקורונה משתוללת במגזרים החרדים.
קודם כל היא לא "משתוללת" יותר מבשאר המגזרים, רק אתחיל עם זה
אני לא חושב שהכל נפטר באמצעות תפילה ולימוד תורה בלבד, אין להסתמך על הנס, צריך לעשות הכל כדי להימנע ולא להסתמך על ניסים.
בנוסף יכול להיות שה' רוצה להעניש אותנו על משהו שקרה "נסתרות הן דרכי האל"
i rest my case
אנונימי
מה שחברך אמר לך, זאת שטות גמורה. רבי עקיבא למד בגיל 40 עם ילדים, כי הוא בחיים לא למד לפני כן. בוא כל חייו היה רועה צאן ולא למד לקרוא, לכתוב, וכמובן לא ידע תורה וכו'.. כשהתחיל ללמוד (אישתו בקשה שילמד תורה ) לא היה לא שום ידע בסיסי אז צירפו אותו לכיתה של ילדים בכיתה א פחות או יותר. כי גם את האותיות הוא לא ידע. הוא לא ידע כלום כלום. רק להיות רועה צאן ולהיות עם לב טוב. זה מה שעשה עד גיל מאוחר. זאת הסיבה גם שהרבה מאוד אנשים מתחברים לרבי עקיבא, כי הוא נותן להם תקווה. הוא הגיע מנקודת שפל כל כך גדולה, ונחשב להגיע לא חכם שיש, אבל למרות זאת, הוא לא התבייש והלך ללמוד בגיל 40 עם ילדים קטנים כי ללמוד ולהיות חכםת הוא לא ויתר ולא התייאש למרות גילו. מסופר עליו, שפעם אחת שהלך בשדה, ראה אבן עם גומה קטנה (פחות או יותר כמו כיור של היום) והוא לא הבין איך יש את בחור הזה באבן. הוא הסתכל למעלה, וראה שיש עץ (לא זוכרת לגמרי אם זה עץ) ויש עלה מעל האבן, וכל פעם שיורד גשם חלק מהטיפול מתרכזות על העלה וכך כל פעם נופל טיפה, טיפה. ועוד טיפה ועוד טיפה. כך במשך השנים הוא הבין שזה מה שיצר את החור באבן. ואז הוא הבין: אם טיפות יכולות לעשות חור באבן, גם אני אוכל ללמוד תורה (כלומר, גם בראש שלו, שמבחינתו היה כמו אבן כי לא ידע כלום, הטיפות (כל פעם ללמוד קצת) יוכלו לחדור לשנות את צורתו= שהוא יצליח ללמוד תורה, לקרוא וכו..)(זה פחות או יותר הסיפור) רבי עקיבא מסמל את התקווה, ואת החוסר ויתור על החלומות שלנו, ועל זה שבכל גיל אפשר להצליח, וגם אם אתה במקום הכי נמוך שיש (מבחינה נפשית) אתה יכול להיות הכי קרוב ל-ה'. אתה רק צריך לרצות ולהתפלל לה'.
זה עבירה גדולה מה שהוא אומר, הוא מדבר דברים רעים כל רבנים כל כך חשובים בעם ישראל. (גם אם זה היה יהודי פשוט זוהי עבירה, כי אין שום ביסוס.. הוא משער מבלי לדעת מראש את הסיבות..) תתעלם מאימרותיו ותספר לו את מה שכתבו כאן. רבי עקיבא הוא רב כל כך מדהים. תמיד נשאר ענו ולא התגאה מעל אף אחד, הוא לא שכח מאיפה הוא בא.
זה עבירה גדולה מה שהוא אומר, הוא מדבר דברים רעים כל רבנים כל כך חשובים בעם ישראל. (גם אם זה היה יהודי פשוט זוהי עבירה, כי אין שום ביסוס.. הוא משער מבלי לדעת מראש את הסיבות..) תתעלם מאימרותיו ותספר לו את מה שכתבו כאן. רבי עקיבא הוא רב כל כך מדהים. תמיד נשאר ענו ולא התגאה מעל אף אחד, הוא לא שכח מאיפה הוא בא.
איך הוא הגיע למששבות כאלה? בטח בגלל הראש הטמא שלו, כי אחרת לא הי מייחס לצדיק דבר כזה מזיזי אם לא שהוא בעצמו היה לקוי בזה. "הפוסל במומו פוסל" (קידושין ע ע"ב). הרי ישראל לא נחשדו על משכב זכור (קידושין פב ע"א).
עוד כלל: "החושד בכשרים - לוקה בגופו" (שבת צז ע"א).
מוחה בכל מי שזילזלז בתנא קדוש שכל התרוה שבעל שנתשמרה אצלנו - זה בזכותו ובזכות תלמידיו.
עוד כלל: "החושד בכשרים - לוקה בגופו" (שבת צז ע"א).
מוחה בכל מי שזילזלז בתנא קדוש שכל התרוה שבעל שנתשמרה אצלנו - זה בזכותו ובזכות תלמידיו.
אנונימי
מה זה השטויות האלה
תומך באנונימי שכתב שלא צריך להפריך כל טענה מטומטמת.
מאיפה הוא החליט שרבי עקיבא היה פדופיל? אם אין לו בסיס להוכחה אין מה להפריך. לא צריך לחפש מה יכולה להיות הסיבה שלו בשביל להפריך אותה.
והטענה שהוא כן אמר, שרבי עקיבא למד עם ילדים, לא אומרת כלום. לא הבנתי איך יש לזה קשר לפדופיליה. שיקרא מה זה פדופיליה ויבוא עם טענה מבוססת. אני לא הבנתי איך הוא הגיע למסקנה.
אפשר להגיד סתם דברים אבל לא כל שטות מצריכה הפרכה. אם מישהו רוצה שיתייחסו אל הטענה שלו ברצינות שיבסס אותה.
מאיפה הוא החליט שרבי עקיבא היה פדופיל? אם אין לו בסיס להוכחה אין מה להפריך. לא צריך לחפש מה יכולה להיות הסיבה שלו בשביל להפריך אותה.
והטענה שהוא כן אמר, שרבי עקיבא למד עם ילדים, לא אומרת כלום. לא הבנתי איך יש לזה קשר לפדופיליה. שיקרא מה זה פדופיליה ויבוא עם טענה מבוססת. אני לא הבנתי איך הוא הגיע למסקנה.
אפשר להגיד סתם דברים אבל לא כל שטות מצריכה הפרכה. אם מישהו רוצה שיתייחסו אל הטענה שלו ברצינות שיבסס אותה.
מה זה השטויות האלה אם ככה כל מורה הוא פדופיל כי הוא בגיל 40 עם ילדים קטנים?
מגוחך
מקווה שחבר שלך נוצרי לפחות
ותמחקו תחרא הזה מהאתר
ברור לכולם שהוא לא היה פדופיל וזה מבייש שאפילו צריכים לענות על זה
ודרך אגב אם הקו מחשבה שלו הולך לכיווןשל מי שמלמד ילדים לבד בטח מזיין אותם , הייתי מתרחק ממנו או לפחות שם עליו עין ולא משאיר אותו לבד ליד ילדים
כאילו בתאכלס במיקרים האלה הסטטיסטיקה של מי שפוגע מינית זה כמעת תמיד מישו שאתה מכיר אז הייתי רושם את זה
מקווה שחבר שלך נוצרי לפחות
ותמחקו תחרא הזה מהאתר
ברור לכולם שהוא לא היה פדופיל וזה מבייש שאפילו צריכים לענות על זה
ודרך אגב אם הקו מחשבה שלו הולך לכיווןשל מי שמלמד ילדים לבד בטח מזיין אותם , הייתי מתרחק ממנו או לפחות שם עליו עין ולא משאיר אותו לבד ליד ילדים
כאילו בתאכלס במיקרים האלה הסטטיסטיקה של מי שפוגע מינית זה כמעת תמיד מישו שאתה מכיר אז הייתי רושם את זה
אםם זה לא קשור אני חושב שחבר שלך לא ממש יודע על מה הוא מדבר או שהוא מנסה לעצבן אותך
חבר שלך כניראה זיין חסידה צחורה לא יודע
באותו הנושא: