3 תשובות
אתה צריך להתקשר לחברת הסלולר/ באתר שלהם
זה נקרא המתנה נעימה
אבל מניסיון זה מביך רצח אל תעשה את זה
זה עולה 8 שקל להחליף שיר ואתה תתחרט על זה
אני שמתי שיר של להקת טריגר עוד כשרוברטו אמר שהן יפרצו
^יפה?? מחריד!
היו מתקשרים אלי ושואלים איזה שיר זה ואני אמרתי של להקת טריגר את לא מכירה והתסכלו עלי כמו שמסתכלים על ילד נזקק
באותו הנושא: