3 תשובות
אתה צריך להתקשר לחברת הסלולר/ באתר שלהם
זה נקרא המתנה נעימה
זה נקרא המתנה נעימה
אבל מניסיון זה מביך רצח אל תעשה את זה
זה עולה 8 שקל להחליף שיר ואתה תתחרט על זה
אני שמתי שיר של להקת טריגר עוד כשרוברטו אמר שהן יפרצו
זה עולה 8 שקל להחליף שיר ואתה תתחרט על זה
אני שמתי שיר של להקת טריגר עוד כשרוברטו אמר שהן יפרצו
^יפה?? מחריד!
היו מתקשרים אלי ושואלים איזה שיר זה ואני אמרתי של להקת טריגר את לא מכירה והתסכלו עלי כמו שמסתכלים על ילד נזקק
היו מתקשרים אלי ושואלים איזה שיר זה ואני אמרתי של להקת טריגר את לא מכירה והתסכלו עלי כמו שמסתכלים על ילד נזקק
באותו הנושא: