6 תשובות
תחת תחת תחת תחת תחת תחת
אנונימית
שואל השאלה:
יואו
אנונימית
איכסס בחיים מי יצא איתך





)ציניות)
אנונימי
מה אם אני נמשכת גם לבנות? אני מניחה שאני אענה בכלליות חח
נשמעת כמו בן אדם נחמד, אני לא יכולה להיות בטוחה שהייתי מתחברת אליה לפני שהייתי מדברת איתה אבל ממה שמתואר אני חושבת שהיא נייס
Kir
שואל השאלה:
כן זה הקטע בגלל שאנשים לא מנסים להתחבר אליי הם לא מכירים אותי
אנונימית
את נשמעת לי בנאדם נחמד
ילדה כזאת שלא רבה עם כולם ילדה טובה
מתחשבת..
ואם הייתי רוצה חברה כזאת אז התשובה שלי היא כן