6 תשובות
את יכולה לשאוב השראה ממקורות חיצוניים (ספרים/סרטים/כל דבר אחר), ואחרי שכבר תיכנסי למוד של הכתיבה והיא תתחיל לזרום, הרעיונות יבואו לבד. רק תשמרי על ראש פתוח
שואל השאלה:
ניסיתי וכל פעם שאני עושה את זה אני פשוט מעתיקה את העלילה חחח
ניסיתי וכל פעם שאני עושה את זה אני פשוט מעתיקה את העלילה חחח
תבחרי סדרה אקראית שמעולם לא צפית בה, תצפי בפרק הראשון, תכתבי מה קרה בו ותשאבי ממנו השראה להמשך. ככה תהיה לך התחלה מעניינת ותוכלי להתפרע עם הרעיונות, בלי חשש שתעתיקי את העלילה
התבודדות עוזרת
אוקיי, אם אין לך רעיונות זה בעיקר משהו נפשי.
אני לא יודעת איך להסביר את זה, אבל החכתי לסדנת כתיבה של ליאת רוטנר על הקול הכותב וזה ממש עזר.
מלבד זה, לפני כמה חודשים עשיתי הפסקה די ארוכה מכתיבה ועכשיו אני כותבת יותר טוב. אולי את פשוט צריכה הפסקה
אני לא יודעת איך להסביר את זה, אבל החכתי לסדנת כתיבה של ליאת רוטנר על הקול הכותב וזה ממש עזר.
מלבד זה, לפני כמה חודשים עשיתי הפסקה די ארוכה מכתיבה ועכשיו אני כותבת יותר טוב. אולי את פשוט צריכה הפסקה
אנונימית
את חייבת להבין משהו. רעיונות תמיד קיימים. את לא יוצרת רעיונות (תשחררי את המחשבה הזו, היא מזיקה מאוד!), את בסך הכל שואבת אותם מהסביבה שלך.
אם את לחוצה או דואגת אז המוח שלך נסגר לרעיונות חדשים, כשאת רגועה אז את נפתחת לרעיונות חדשים והם באים אלייך בלי מאמץ.
הפסקה תעזור, בהייה בנקודה אקראית וחלימה בהקיץ תעזור.
תמקדי את תשומת הלב שלך על זה. כל פעם שיש לך רעיון תכתבי אותו, לא משנה מה זה, אפילו שיהיה הרעיון הכי מטומטם. קחי איתך פנקס לכל מקום שאת הולכת אליו ותכתבי על הדברים שאת רואה, תצטטי שיחות של אנשים, תקשיבי לשיר ותכתבי קטע לפי המילה הראשונה שעולה לך לראש או שאל תעשי כלום ופשוט תחכי.
אם את לחוצה או דואגת אז המוח שלך נסגר לרעיונות חדשים, כשאת רגועה אז את נפתחת לרעיונות חדשים והם באים אלייך בלי מאמץ.
הפסקה תעזור, בהייה בנקודה אקראית וחלימה בהקיץ תעזור.
תמקדי את תשומת הלב שלך על זה. כל פעם שיש לך רעיון תכתבי אותו, לא משנה מה זה, אפילו שיהיה הרעיון הכי מטומטם. קחי איתך פנקס לכל מקום שאת הולכת אליו ותכתבי על הדברים שאת רואה, תצטטי שיחות של אנשים, תקשיבי לשיר ותכתבי קטע לפי המילה הראשונה שעולה לך לראש או שאל תעשי כלום ופשוט תחכי.