5 תשובות
לעשות חיסון , כבר חליתי בקורונה וזה לא כזה נורא עבר תוך שבוע
לחלות
כמובן שלחלות.
אם את תעשי את החיסון אז את בטח תהפכי לחתול
די עם הטמטום הזה, ברור שלחלות.
די עם הטמטום הזה, ברור שלחלות.
לחלות
באותו הנושא: