5 תשובות
לעשות חיסון , כבר חליתי בקורונה וזה לא כזה נורא עבר תוך שבוע
לחלות
כמובן שלחלות.
אם את תעשי את החיסון אז את בטח תהפכי לחתול
די עם הטמטום הזה, ברור שלחלות.