9 תשובות
אין לי מושג מי זה, אבל אמרתם שהוא טראנספוב, אז אני שונאת אותו, והוא בן אדם נורא.
חבל שקשה לו לקבל את העובדה שאנשים לא מתביישים במי שהם.
חבל שקשה לו לקבל את העובדה שאנשים לא מתביישים במי שהם.
מסכים איתכם מילה במילה.
אמנם אני לא יודע מי זה כל כך, אבל לפי מה שתיארתם הוא בן אדם זבלי ללא ספק...
עריכה: סליחה אם טעיתי בלשון הפנייה מקודם, ערכתי את זה. פשוט לא הסתכלתי בביו.
אמנם אני לא יודע מי זה כל כך, אבל לפי מה שתיארתם הוא בן אדם זבלי ללא ספק...
עריכה: סליחה אם טעיתי בלשון הפנייה מקודם, ערכתי את זה. פשוט לא הסתכלתי בביו.
שואל השאלה:
חפשו kalvin garrah בגוגל. יש כל כך הרבה סיפורים של הקורבנות שלו שזה משוגע, אבל אתם יכולים לקרוא רק סיפור או 2 כדי להבין את התמונה המלאה
חפשו kalvin garrah בגוגל. יש כל כך הרבה סיפורים של הקורבנות שלו שזה משוגע, אבל אתם יכולים לקרוא רק סיפור או 2 כדי להבין את התמונה המלאה
לא שמעתי עליו
ולפי התיאור אני שמחה שכך
עצוב שכאלה בני אדם קיימים בעולם שלנו
באמת עצוב
ולפי התיאור אני שמחה שכך
עצוב שכאלה בני אדם קיימים בעולם שלנו
באמת עצוב
אני מסכימה עם xshirax
מזעזע
בן אדם גועלי
בושה לקהילה הטרנסית
בן אדם גועלי
בושה לקהילה הטרנסית
שואל השאלה:
^כןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכן
^כןכןכןכןכןכןכןכןכןכןכן
בתור טרנס אני מתבייש בעצם קיומו
נשמע בן אדם מסכן ודוחה
באותו הנושא: