5 תשובות
עדיף לבלוע כל כדור רק עם מים . אז מומלץ לא לנסות
עדיף עם מים
בתור אחת שלקחת רואקוטן כמעט שנתיים
לא,כול כדור בולעים עם מים בלבד
רק עם מים
עדיף שתשאל את הרופא,
אני אישית לא ידעתי לבלוע כדורים בכלל
ובכיתי שעות מול המראה בתקווה לבלוע
את הכדור הזה (באמת שעות, והמון שעות)

בסופו של דבר ניסיתי עם מילקי תקופה קצרה כי לא הייתה לי כלכך ברירה,
ועכשיו אני שותה עם מים.

אם תבלעי אותו עם מוצר חלב פעמים בודדות לא חושבת שיקרה משהו,
תשתדלי לשתות המון מים אחרי..
אבל באמת זו רק דעה שלי עדיף שתבדקי
אנונימית