18 תשובות
זה ממש לא נכון
אני גאון עולם ואני שמח

(המשפט השני בצחוק, אל תשנאו אותי)
כל מי שאמר שזה לא נכון כנראה לא חכם מספיק.
כי אין שכל אין דאגות
כי אנשים חכמים מבינים עד כמה העולם דפוק חח
ignorance is bliss
^^^^ זה ממש לא נכון. למה אנשים חכמים לא יכולים להיות שמחים?
אנשים רציניים (לא אמרתי חכמים, אמרתי רציניים) לרוב פחות יפגינו את השמחה אבל גם הם שמחים לפעמים.
אולי כי הם מבזבזים את כל הזמן שלהם בלחרוש?
כי זה בא עם פרפקציוניזם וביקורתיות
אנחנו לא חורשים.
זה בטבעי.
אם היינו חורשים, היינו בעצם 'טפשים בתפקוד גבוה',
ולא 'חכמים'.
אם לדבר באמת מוכח והרמה השכלתי עולה הרמה הרגשית יורדת אם תראי כתבות על גאונים ובכללי אפילו סדרות דוקו תראי שלרוב הם לא אנשים חברותיים ככ
זה לא נכון מבחוץ זה נראה ככה אבל מבפנים הם רק רוצים שיתקרבו אליהם לא רק בגלל שיעורים ועזרה או ההתקה במבחן קשה להם להתחבר לאחרים ואני מדברת בשם עצמי ככה אני מרגישה
המורה
הכי חכמים אצלנו זה אלו שחורשים יש חכמים טבעי אבל בגלל שיש אנשים שחורשים יותר מדי הם יותר טובים
טוב, אז אצלכם אין חבר'ה באמת חכמים.^
מורה, אתה קורא לעצמך חכם ואתה גם מגדיר מי חכם ומי לא.
תעשה לעצמך טובה ותקרא על אפקט דאנינג קרוגר
יש אבל פשוט לא משקיעים לא יכולים לדעת חומר כמו מתטמטיקה בלי ללמוד אותו נכון? זה לא כמו אנגלית שאתה יכול ללמוד מסדרות
אויאה, יש לך טעות באבחון.
חכמים נוטים להיות ריאליסטיים ומחוברים למציאות.
והמציאות? קשה מכדי לעמוד בה.